wtorek, 8 listopada 2016

Miejsko-sportowe wydanie letnie.




Powinnam uczyć się angielskiego lub zacząć czytać notatki dotyczące mojej pracy licencjackiej, jednak nie ukrywam, że po całym dniu w pracy niespecjalnie mam na to ochotę :D Dlatego postanowiłam odwlec ten moment jeszcze o chwilę i zajrzeć do Was.

Dzisiaj kolejna stylizacja z wakacji- wiem, że to znowu nie na czasie, ale pozbędę się powoli zalegających zdjęć i wezmę się za jesienne lub już zimowe zestawy. Jednak na razie powróćmy do ciepłych i słonecznych dni chociażby na obrazkach.
Czerwony to mój ulubiony kolor a za koronką również przepadam. Dlatego skusiłam się na tę bluzeczkę, idealną na lato, ale wykorzystywaną przeze mnie również w chłodniejsze pory roku, tylko już w zestawieniu ze sweterkiem lub marynarką. Na sportową spódnicę zdecydowałam się w ubiegłą zimę. Praktycznie nie mam w swojej szafie rzeczy w tym charakterze, ale stwierdziłam, że ten model uda mi się zestawić z kilkoma rzeczami i nada się na luźne wyjścia. Niestety okazała się kiepska jakościowo i po praniu zniekształciła się i trochę rozciągnęła, także pewnie już długo mi nie posłuży. Buty wprost uwielbiałam przez całe lato, kolor fajnie zlewa się z odcieniem skóry, kryształki są niezwykle efektowne a całe buty bardzo wygodne. Torebka pojawiła się w poprzednim poście, ale do tej stylizacji również mi odpowiadała. O ile na co dzień i do szkoły noszę duże, pojemne torby, to np. na szybkie zakupy wystarcza mała, zgrabna torebeczka. Zegarek jest dość elegancki jak na takie zestawienie, ale nie wydaje mi się, żeby gryzł się z resztą elementów. Za to kolczyki to urocze kryształki, które dostałam od koleżanek w pracy na urodziny. Z braku czasu przed wyjściem postawiłam na najmniej wymagającą i najszybszą do zrobienia fryzurę- czyli banalnego, ale wygodnego kucyka.

Bluzka- C&A
Spódnica- Sinsay
Buty- CCC
Torebka- No name
Zegarek- No name
Kolczyki- No name





18 komentarzy:

  1. You look great

    https://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna bluzeczka, ładnie Ci w pomaranczu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to czerwony, tylko tak wyszedł na zdjęciach :)

      Usuń
  3. Bardzo fajny blog, rewelacyjne zdjęcia, super styl masz :)


    pozdrawiam serdecznie,
    http://inspirujace.eu/witaj

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ciekawa, aczkolwiek tak jak wspominałam w poście- jakością nie powala ;)

      Usuń
  5. Kucyk to zawsze dobra opcja ;) chętnie zobaczę jesienne stylizacje w Twoim wydaniu

    HEDONISTICAT

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na nowy wpis :)

    pozdrowienia,
    http://inspirujace.eu/blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się niedługo coś dodać :)

      Usuń
  7. ha ha ja na Malcie nosze się tak codziennie, słońce i ciepełko;)))

    OdpowiedzUsuń