sobota, 22 października 2016

Powrót wakacji.



Niedawno wróciłam z zajęć na uczelni i teraz odpoczywam z kubkiem kawy, bo aura nie jest sprzyjająca do podbijania świata :D Musiałam wstać o 4, od rana ponuro, wietrznie i deszczowo a w pokoju obok czeka prasowanie. Jednak najpierw postanowiłam poświęcić kilka chwil na napisanie nowego postu.

Co prawda stylizacja ze zdjęć pochodzi z wakacji i wszyscy już dawno zapomnieliśmy o takich strojach. Niemniej mam na dysku kilka stylizacji, które czekają na upublicznienie i w sumie szkoda by było, żeby nigdy nie ujrzały światła dziennego, tym bardziej, że pogoda i czas nie sprzyjają mi przy robieniu nowych zdjęć.
Znalezienie idealnych spodenek na lato okazało się bardzo trudnym zadaniem. Najważniejszym aspektem była długość- chciałam, żeby nie były zbyt krótkie, tak, abym nie miała ograniczeń w ich noszeniu. Ważny też był kolor, chciałam jakiś uniwersalny odcień, który pozwoli mi na swobodne dobieranie bluzek. W końcu natrafiłam na zadawalający model w H&M. Bluzka też pochodzi z tego sklepu i kupiłam ją rok temu na wyprzedaży, buszując w poszukiwaniu rzeczy na urlop. Urzekł mnie bardzo ładny kolor a dodatkową ozdobą jest lekko wycięty dekolt na plecach. Buty są przeze mnie lubiane, choć noszone okazjonalnie. Na co dzień to chyba jednak odrobinę za wysoki obcas, ale na weekendy czy imprezy sprawdzają się bardzo dobrze, gdyż są stabilne. Torebkę dostałam od babci na urodziny i bardzo się ucieszyłam z tego prezentu, bo brakowało w mojej szafie małego modelu. Poza tym kolorowe paski są idealnym rozwiązaniem- wiele barw dobrze zgra się z tym dodatkiem. Jako uzupełnienie całości ulubione elementy biżuterii, czyli kolczyki i zegarek.

Bluzka- H&M
Spodenki- H&M
Buty- Ambra
Torebka- No name
Kolczyki- No name
Zegarek- No name







17 komentarzy:

  1. Świetny zestaw :) Dodatki jak najbardziej trafione ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna stylizacja, super kolor szpilek :)
    bardzo dobrze, że opublikowałaś ten post- miło się ogląda takie słoneczne zdjęcia, gdy na zewnątrz nawet nie chce się wychodzić ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że nieaktualny wpis spotkał się z akceptacją :)

      Usuń
  3. Oh very cute and comfy style
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko 4 rano? Toż to środek nocy! :D Teraz dodatkowo jest tak nieprzyjemnie ciemno że nawet o 7:00 ma się wrażenie że dzień zamienił się z nocą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, podróż autobusem do Warszawy trochę trwa ;)

      Usuń
  5. You look great dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje!!! obserwuje Cię od dłuższego czasu i zastanawiam się skąd czerpiesz inspiracje ? Czyją zasługą są te świetne fotki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to bardzo miłe i zaskakujące dla mnie, bo ja widzę, że przy innych blogach mój wypada dość blado ;) Inspiracje czerpię z codziennego życia, ze stron internetowych czy gazet. A zdjęcia robię sama, samowyzwalaczem.

      Usuń
  7. You look great dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń